akár 6%-kal több terméshozam
akár 30%-kal kisebb gördülési ellenállásakár 20%-kal kevesebb gumiabroncs kopás
akár 10%-kal alacsonyabb üzemanyag fogyasztásVontatmányhoz
1 vezetékes-Levegő vezeték átvezetés kifúrt hidakon keresztül
Ajánlatkérés
Menet közbeni nyomás szabályozás-Vontatmányhoz
Az RDS/GW 1L 1 vezetékes abroncsnyomás szabályozó rendszer egy bevált és megbízható rendszer a kényelmes abroncsnyomás beállításához menet közben. A levegő vezetékeket a fúrt tengelyeken vezetik át. Alkalmas minden hígtrágya kijuttató kocsihoz és egyéb vontatmányhoz, gyárilag előfúrt tengellyel. Az RDS/GW 1L utólagos felszerelése nem lehetséges tengelyfuratok nélkül!!

A kerékhez vezető levegővezeték a tengelyen keresztül van elvezetve. A kompakt, 1 vezetékes forgó átvezetést ezután a tengelyagyba csavarják, amely hosszú távú zsírfeltöltéssel van ellátva, amit kiváló minőségű tömítések és csapágyak jellemeznek. A zsírsapkát a BPW-vel együttműködésben kifejlesztett tömítőrendszer tömíti. amely lényegében egy szorítógyűrűből és egy ajakos tömítésből áll. A keréktárcsába golyós csap van felszerelve, amelyet a jármű leállítása után kézzel kell zárni.

Az RDS/GW 1L 1 vezetékes rendszer egyszerűen és kényelmesen kezelhető a vezetőfülkében található kapcsolóvezérlő panelen keresztül. A vezető a szántóföldi és közúti közlekedéshez egyszer választja ki a kívánt légnyomást a vontatmányra szerelt nyomásmérő konzolon, amit a rendszer elment.

A vezetőfülke kezelőkonzoljában található váltószeleppel egyetlen mozdulattal válthat a két előre kiválasztott nyomástartomány között. A vezérlő azonnal elkezdi beállítani ezt az értéket az összes csatlakoztatott gumiabroncsban. A TARGET és ACTUAL értékek folyamatosan megjelennek a megfelelő nyomásmérőkön.

• Az abroncsnyomás csökkentésével a szántóföldön az abroncs erősebb belapulása és közel 100%-kal nagyobb felfekvő felület növekedése érhető el • A talajnyomás ezáltal jelentősen csökken és a nyommélység akár 50%-kal is csökkenhet • A laposabb nyomvályúk a gyökérzet számára jobb átjárhatóságot biztosítanak, így ezeken a felületeken akár 6%-kal nagyobb termésátlag érhető el • A nagyobb felfekvő felületnek köszönhetően több profilborda kapaszkodik a talajba; a vonóerő akár 20%-kal, a területteljesítmény akár 10%-kal is növekedhet, egyidejűleg az üzemanyag fogyasztás 15%-kal való csökkenése is elérhető • Mindemellett a csökkentette abroncsnyomás jelentősen puhább, ember-, és gépkímélő közlekedést eredményez a szántóföldön (50%-kal kevesebb lengés) • Az elvégzett talajmunkát követően az abroncsok ismét gyorsan a közúti abroncsnyomásra fújathatók, így biztosítva a szükséges közlekedésbiztonságot. • A magasabb közúti abroncsnyomás ezen kívül az üzemanyag fogyasztást (-5%) és a gumikopást (-20%) is csökkenti *Forrás: LU Mitgliederinfo 2003, Dr. Weibach, Uni Kiel


A nagy légtérfogatú gumiabroncsok miatt a vontatmányoknál általában külön légellátó rendszerek alkalmazása szükséges. A PTG különféle légellátó rendszereket kínál, amelyek szükség szerint automatikusan be- és kikapcsolnak.
Karbantartást nem igénylő forgó átvezetések. Levegő vezeték átvezetés kifúrt hidakon keresztül (Gyári előkészítés szükséges). Opcionálisan kombinálható dugattyús vagy csavarkompresszorokkal. FONTOS : rendszer csak a szabályozás időtartamára van nyomás alatt! Vezeték szakadás esetén a kerékszelepek automatikusan zárnak. A nagy légtérfogatú gumiabroncsok miatt a vontatmányoknál általában külön légellátó rendszerek alkalmazása szükséges. A PTG különféle légellátó rendszereket kínál, amelyek szükség szerint automatikusan be- és kikapcsolnak. A rendszer biztonsági szeleppel csatlakozik a sűrített levegős fékrendszerhez, így a 6,5 bar tápnyomás mindig garantált.
akár 6%-kal több terméshozam
akár 30%-kal kisebb gördülési ellenállásakár 20%-kal kevesebb gumiabroncs kopás
akár 10%-kal alacsonyabb üzemanyag fogyasztás