akár 6%-kal több terméshozam
akár 30%-kal kisebb gördülési ellenállásakár 20%-kal kevesebb gumiabroncs kopás
akár 10%-kal alacsonyabb üzemanyag fogyasztásVontatott permetezőhöz
2 vezetékes-Levegő vezeték átvezetés gyári átfúrt hidakon keresztül
AjánlatkérésMenet közbeni nyomás szabályozás-Vontatott permetezőhöz
Az RDS/GW 2L 2 vezetékes abroncsnyomás szabályozó rendszer egy bevált és megbízható rendszer a kényelmes abroncsnyomás beállításához menet közben. A levegő vezetékeket a fúrt tengelyeken vezetik át. Alkalmas minden hígtrágya kijuttató kocsihoz és egyéb vontatmányhoz, gyárilag előfúrt tengellyel. Az RDS/GW 2L utólagos felszerelése nem lehetséges tengelyfuratok nélkül!!
A kerekekhez vezető légvezetékek a tengelyeken keresztül vannak elvezetve. A kompakt 2 vezetékes forgócsatlakozók hosszú élettartamú zsírfeltöltéssel (nincs szükség zsírzásra), kiváló minőségű tömítésekkel és csapágyakkal a tengelyagyba vannak csavarozva. A zsírsapka tömítőrendszerét a BPW-vel együttműködésben fejlesztették ki, és elsősorban egy szorítógyűrűből és egy ajakos tömítésből áll. A felnibe szerelt, visszacsapás gátlóval ellátott kapcsolható szelep azonnal zár, ha a vezeték leszakad, hogy megakadályozza a nyomásveszteséget a gumiabroncsokban.

Digitális vezérlés: Az elektronikus doboz egy univerzális vezérlőegység, amely lehetővé teszi a felhasználó számára a traktor és az utánfutó gumiabroncs-felfújó rendszerének egyidejű működtetését. Lehetőséget ad arra is, hogy egy gombnyomással hozzáférjen az előre beállított légnyomásadatokhoz. Az aktiválás után a rendszer beállítja a gumiabroncs nyomását a kiválasztott gumiabroncsokban, mielőtt automatikusan kikapcsolna. A rendszer egy gombnyomással bármikor kikapcsolható.

ISOBUS kezelő felület a traktor gyári monitorján jelenik meg.

• Az abroncsnyomás csökkentésével a szántóföldön az abroncs erősebb belapulása és közel 100%-kal nagyobb felfekvő felület növekedése érhető el • A talajnyomás ezáltal jelentősen csökken és a nyommélység akár 50%-kal is csökkenhet • A laposabb nyomvályúk a gyökérzet számára jobb átjárhatóságot biztosítanak, így ezeken a felületeken akár 6%-kal nagyobb termésátlag érhető el • A nagyobb felfekvő felületnek köszönhetően több profilborda kapaszkodik a talajba; a vonóerő akár 20%-kal, a területteljesítmény akár 10%-kal is növekedhet, egyidejűleg az üzemanyag fogyasztás 15%-kal való csökkenése is elérhető • Mindemellett a csökkentette abroncsnyomás jelentősen puhább, ember-, és gépkímélő közlekedést eredményez a szántóföldön (50%-kal kevesebb lengés) • Az elvégzett talajmunkát követően az abroncsok ismét gyorsan a közúti abroncsnyomásra fújathatók, így biztosítva a szükséges közlekedésbiztonságot. • A magasabb közúti abroncsnyomás ezen kívül az üzemanyag fogyasztást (-5%) és a gumikopást (-20%) is csökkenti *Forrás: LU Mitgliederinfo 2003, Dr. Weibach, Uni Kiel

A vezetékrendszerben kikapcsolt állapotban nincsen nyomás. Kapcsolható kerékszelepek visszacsapás gátlóval (azaz nincsenek kézi működtetésű golyós csapok a felnikben). Nincsen nyomás csökkenés vezeték szakadás esetén, Hosszú élettartamú forgó egységek (csak a nyomás beállítása alatt vannak nyomás alatt). Opciósan rendelhetők K1000 és K3000 légellátó kompresszorokkal. A nagy légtérfogatú gumiabroncsok miatt a vontatmányoknál általában külön légellátó rendszerek alkalmazása szükséges. A PTG különféle légellátó rendszereket kínál, amelyek szükség szerint automatikusan be- és kikapcsolnak. A rendszer biztonsági szeleppel csatlakozik a sűrített levegős fékrendszerhez, így a 6,5 bar tápnyomás mindig garantált.
akár 6%-kal több terméshozam
akár 30%-kal kisebb gördülési ellenállásakár 20%-kal kevesebb gumiabroncs kopás
akár 10%-kal alacsonyabb üzemanyag fogyasztás