1,45 Euró/ha megtakarítás munkaműveletenként
• akár 6%-kal több terméshozam• akár 30%-kal kisebb gördülési ellenállás
• akár 20%-kal kevesebb gumiabroncs kopás• akár 10%-kal alacsonyabb üzemanyag fogyasztás
Vontatmányhoz
2 vezetékes-Levegő vezeték átvezetés gyári átfúrt hidakon keresztül
Ajánlatkérés
Menet közbeni nyomás szabályozás-Vontatmányhoz
Az RDS/GW 2L 2 vezetékes abroncsnyomás szabályozó rendszer egy bevált és megbízható rendszer a kényelmes abroncsnyomás beállításához menet közben. A levegő vezetékeket a fúrt tengelyeken vezetik át. Alkalmas minden hígtrágya kijuttató kocsihoz és egyéb vontatmányhoz, gyárilag előfúrt tengellyel. Az RDS/GW 2L utólagos felszerelése nem lehetséges tengelyfuratok nélkül!!

A kerekekhez vezető légvezetékek a tengelyeken keresztül vannak elvezetve. A kompakt 2 vezetékes forgócsatlakozók hosszú élettartamú zsírfeltöltéssel (nincs szükség zsírzásra), kiváló minőségű tömítésekkel és csapágyakkal a tengelyagyba vannak csavarozva. A zsírsapka tömítőrendszerét a BPW-vel együttműködésben fejlesztették ki, és elsősorban egy szorítógyűrűből és egy ajakos tömítésből áll. A felnibe szerelt, visszacsapás gátlóval ellátott kapcsolható szelep azonnal zár, ha a vezeték leszakad, hogy megakadályozza a nyomásveszteséget a gumiabroncsokban.

Az RDS/GW 2L 2 vezetékes rendszer egyszerűen és kényelmesen kezelhető a vezetőfülkében található kapcsolóvezérlő panelen keresztül. A vezető a szántóföldi és közúti közlekedéshez egyszer választja ki a kívánt légnyomást a vontatmányra szerelt nyomásmérő konzolon, amit a rendszer elment.

A vezetőfülke kezelőkonzoljában található váltószeleppel egyetlen mozdulattal válthat a két előre kiválasztott nyomástartomány között. A vezérlő azonnal elkezdi beállítani ezt az értéket az összes csatlakoztatott gumiabroncsban. A TARGET és ACTUAL értékek folyamatosan megjelennek a megfelelő nyomásmérőkön.

Digitális vezérlés: Az elektronikus doboz egy univerzális vezérlőegység, amely lehetővé teszi a felhasználó számára a traktor és az utánfutó gumiabroncs-felfújó rendszerének egyidejű működtetését. Lehetőséget ad arra is, hogy egy gombnyomással hozzáférjen az előre beállított légnyomásadatokhoz. Az aktiválás után a rendszer beállítja a gumiabroncs nyomását a kiválasztott gumiabroncsokban, mielőtt automatikusan kikapcsolna. A rendszer egy gombnyomással bármikor kikapcsolható.

ISOBUS kezelő felület a traktor gyári monitorján jelenik meg.

• Az abroncsnyomás csökkentésével a szántóföldön az abroncs erősebb belapulása és közel 100%-kal nagyobb felfekvő felület növekedése érhető el • A talajnyomás ezáltal jelentősen csökken és a nyommélység akár 50%-kal is csökkenhet • A laposabb nyomvályúk a gyökérzet számára jobb átjárhatóságot biztosítanak, így ezeken a felületeken akár 6%-kal nagyobb termésátlag érhető el • A nagyobb felfekvő felületnek köszönhetően több profilborda kapaszkodik a talajba; a vonóerő akár 20%-kal, a területteljesítmény akár 10%-kal is növekedhet, egyidejűleg az üzemanyag fogyasztás 15%-kal való csökkenése is elérhető • Mindemellett a csökkentette abroncsnyomás jelentősen puhább, ember-, és gépkímélő közlekedést eredményez a szántóföldön (50%-kal kevesebb lengés) • Az elvégzett talajmunkát követően az abroncsok ismét gyorsan a közúti abroncsnyomásra fújathatók, így biztosítva a szükséges közlekedésbiztonságot. • A magasabb közúti abroncsnyomás ezen kívül az üzemanyag fogyasztást (-5%) és a gumikopást (-20%) is csökkenti *Forrás: LU Mitgliederinfo 2003, Dr. Weibach, Uni Kiel


A nagy légtérfogatú gumiabroncsok miatt a vontatmányoknál általában külön légellátó rendszerek alkalmazása szükséges. A PTG különféle légellátó rendszereket kínál, amelyek szükség szerint automatikusan be- és kikapcsolnak.

A PTG szabadalmaztatott és bevált 2 vezetékes elven alapuló kapcsolható kerékszelep beépített visszacsapás elleni védelemmel. Nyomásmentes vezetékek! - Az áramlásra optimalizált kialakítás lehetővé teszi a leeresztési idők felére csökkentését. - Az integrált szűrő megvéd a gumiabroncs szennyeződéseitől. - Karbantartásmentes

BPW által vizsgált és jóváhagyott - Szabadalmaztatott megoldás kizárólag a BPW mezőgazdasági tengelyeihez. - Forgó egység zsírkapára csavarozva - por és víz bejutása nem lehetséges. - Teljesen karbantartásmentes. - Integrált nyomáskiegyenlítő elem – levegő nem jut be a kerékagyba. - Híd csapágy optimális védelme korrózió ellen. - Nagyobb levegőnyomás elengedés.

Átfúrt vontatmányok hidjaihoz, mint pl. ADR, FAD, Colaert, Essieux
A vezetékrendszerben kikapcsolt állapotban nincsen nyomás. A kerékszelepek visszacsapás gátlóval (azaz nincsenek kézi működtetésű golyós csapok a felnikben). Nincsen nyomás csökkenés vezeték szakadás esetén. Hosszú élettartamú forgó egységek (csak a nyomás beállítása alatt vannak nyomás alatt). Opciósan rendelhetők K1000 és K3000 légellátó kompresszorokkal. A nagy légtérfogatú gumiabroncsok miatt a vontatmányoknál általában külön légellátó rendszerek alkalmazása szükséges. A PTG különféle légellátó rendszereket kínál, amelyek szükség szerint automatikusan be- és kikapcsolnak. A rendszer biztonsági szeleppel csatlakozik a sűrített levegős fékrendszerhez, így a 6,5 bar tápnyomás mindig garantált. A rendszer vezérlése a vezetőfülkéből a klasszikus kezelőpanellel (pneumatikus vezérlés) vagy a PTG digitális kezelő egységén vagy a traktor gyári monitorján, ISOBUS rendszeren keresztül.
1,45 Euró/ha megtakarítás munkaműveletenként
• akár 6%-kal több terméshozam• akár 30%-kal kisebb gördülési ellenállás
• akár 20%-kal kevesebb gumiabroncs kopás• akár 10%-kal alacsonyabb üzemanyag fogyasztás