akár 20%-kal kevesebb gumiabroncs kopás
akár 10%-kal alacsonyabb üzemanyag fogyasztásakár 20%-kal nagyobb vonóerő
akár 6%-kal magasabb termés eredményTraktorhoz
Elöl és hátul is külső, 2 vezetékes rendszer, digitális és ISOBUS vezérléssel minden traktorhoz.
Ajánlatkérés
Menet közbeni nyomás szabályozás
A 2 vezetékes rendszer csak a szabályozás ideje alatt van nyomás alatt, utána a kerékszelepek automatikusan zárnak. Egy tökéletes rendszer az abroncsnyomás kényelmes beállításához menet közben.
A PTG szabadalmaztatott és bevált 2 vezetékes elven alapuló kapcsolható kerékszelep beépített visszacsapás elleni védelemmel. Nyomásmentes vezetékek! - Az áramlásra optimalizált kialakítás lehetővé teszi a leeresztési idők felére csökkentését. - Az integrált szűrő megvéd a gumiabroncs szennyeződéseitől. - Karbantartásmentes
Első keréknél kívül elvezetett vezeték. Vezeték keréktől való távolsága teleszkópos cső segítségével állítható.

Lecsatolt vezeték az első keréknél.
A PTG szabadalmaztatott és bevált 2 vezetékes elven alapuló kapcsolható kerékszelep beépített visszacsapás elleni védelemmel. Nyomásmentes vezetékek! - Az áramlásra optimalizált kialakítás lehetővé teszi a leeresztési idők felére csökkentését. - Az integrált szűrő megvéd a gumiabroncs szennyeződéseitől. - Karbantartásmentes
Hátsó keréknél kívül elvezetett vezeték. Vezeték keréktől való távolsága teleszkópos cső segítségével állítható.

Lecsatolt vezeték a hátsó keréknél.

Digitális vezérlés: Az elektronikus doboz egy univerzális vezérlőegység, amely lehetővé teszi a felhasználó számára a traktor és az utánfutó gumiabroncs-felfújó rendszerének egyidejű működtetését. Lehetőséget ad arra is, hogy egy gombnyomással hozzáférjen az előre beállított légnyomásadatokhoz. Az aktiválás után a rendszer beállítja a gumiabroncs nyomását a kiválasztott gumiabroncsokban, mielőtt automatikusan kikapcsolna. A rendszer egy gombnyomással bármikor kikapcsolható.

ISOBUS kezelő felület a traktor gyári szerelésű monitorján jelenik meg.

• Az abroncsnyomás csökkentésével a szántóföldön az abroncs erősebb belapulása és közel 100%-kal nagyobb felfekvő felület növekedése érhető el • A talajnyomás ezáltal jelentősen csökken és a nyommélység akár 50%-kal is csökkenhet • A laposabb nyomvályúk a gyökérzet számára jobb átjárhatóságot biztosítanak, így ezeken a felületeken akár 6%-kal nagyobb termésátlag érhető el • A nagyobb felfekvő felületnek köszönhetően több profilborda kapaszkodik a talajba; a vonóerő akár 20%-kal, a területteljesítmény akár 10%-kal is növekedhet, egyidejűleg az üzemanyag fogyasztás 15%-kal való csökkenése is elérhető • Mindemellett a csökkentette abroncsnyomás jelentősen puhább, ember-, és gépkímélő közlekedést eredményez a szántóföldön (50%-kal kevesebb lengés) • Az elvégzett talajmunkát követően az abroncsok ismét gyorsan a közúti abroncsnyomásra fújathatók, így biztosítva a szükséges közlekedésbiztonságot. • A magasabb közúti abroncsnyomás ezen kívül az üzemanyag fogyasztást (-5%) és a gumikopást (-20%) is csökkenti *Forrás: LU Mitgliederinfo 2003, Dr. Weibach, Uni Kiel

Karbantartás mentes levegő vezeték átvezetések, nem igényel kenést. Hosszú élettartamú forgócsatlakozók speciális tömítések használatával. Kikapcsoláskor nyomásmentes a vezetékrendszer. Kapcsolható kerékszelepek visszacsapás gátlóval (azaz nincsenek kézi működtetésű golyós csapok a felnikben). Nincsen nyomás csökkenés vezeték szakadás esetén. Hosszú élettartamú forgó egységek (csak a nyomás beállítása alatt vannak nyomás alatt). Rendszer használatán kívül a levegő vezetékek leválaszthatók. Magasabb kezelői komfort a digitális vezérlő egység segítségével.
akár 20%-kal kevesebb gumiabroncs kopás
akár 10%-kal alacsonyabb üzemanyag fogyasztásakár 20%-kal nagyobb vonóerő
akár 6%-kal magasabb termés eredmény