Vezeték sérülés esetén a traktorral meg kell állni és a kerékszelepet kézzel el kell zárni.
Traktorhoz
1 vezetékes rendszer minden traktorhoz. Gép abroncsonkénti nyomás beállítást tudjuk elvégezni menet közben, akár tengelyenként is, 0,1 bar-os lépcsőkben.
Ajánlatkérés
Menet közbeni nyomás szabályozás
Az 1 vezetékes rendszer állandó nyomás alatt van, amíg a traktornak jár a motorja. Alap esetben a vezetőfülkéből megállás nélkül traktor első és hátsó hídjára szerelt alap kerekek nyomását azonos értékre tudjuk beállítani a kezelőegységen keresztül. Egyszeri megállással, a golyós szelepek elzárásával lehetőség nyílik első és hátsó hídra szerelt alap kerekek egymástól eltérő nyomásának beállítására is tengelyenként.

Kézi működtetésű golyós szelep.

Első keréknél kívül elvezetett vezeték. Vezetékek keréktől való távolsága teleszkópos cső segítségével állítható.

Lecsatolt vezeték az első keréknél.

Kézi működtetésű golyós szelep.

Hátsó keréknél kívül elvezetett vezeték. Vezetékek keréktől való távolsága teleszkópos cső segítségével állítható.

Lecsatolt vezeték a hátsó keréknél.

1 vezetékes rendszer csak pneumatikus vezérlő egységgel rendelhető.

• Az abroncsnyomás csökkentésével a szántóföldön az abroncs erősebb belapulása és közel 100%-kal nagyobb felfekvő felület növekedése érhető el • A talajnyomás ezáltal jelentősen csökken és a nyommélység akár 50%-kal is csökkenhet • A laposabb nyomvályúk a gyökérzet számára jobb átjárhatóságot biztosítanak, így ezeken a felületeken akár 6%-kal nagyobb termésátlag érhető el • A nagyobb felfekvő felületnek köszönhetően több profilborda kapaszkodik a talajba; a vonóerő akár 20%-kal, a területteljesítmény akár 10%-kal is növekedhet, egyidejűleg az üzemanyag fogyasztás 15%-kal való csökkenése is elérhető • Mindemellett a csökkentette abroncsnyomás jelentősen puhább, ember-, és gépkímélő közlekedést eredményez a szántóföldön (50%-kal kevesebb lengés) • Az elvégzett talajmunkát követően az abroncsok ismét gyorsan a közúti abroncsnyomásra fújathatók, így biztosítva a szükséges közlekedésbiztonságot. • A magasabb közúti abroncsnyomás ezen kívül az üzemanyag fogyasztást (-5%) és a gumikopást (-20%) is csökkenti *Forrás: LU Mitgliederinfo 2003, Dr. Weibach, Uni Kiel

A forgó csatlakozó egy erre a célra kialakított tartó konzol segítségével a gép kerékcsavarjaival,a híd középvonalában kerül rögzítésre a rotort és az állórészt egymáshoz illesztve. Nagy átömlési keresztmetszetű munkavezeték vezet a forgó kerékcsatlakozótól a kerékszelepig. A felnibe egy golyós csapot szerelnek be, amelyet kézzel kell elzárni minden alkalommal, amikor a jármű parkol. A levegőellátást a jármű saját kompresszora és a légfékrendszer légtartálya biztosítja. A fék biztonsági szelepe, az úgynevezett túlfolyó szelep biztosítja, hogy a féktartályban a nyomás ne csökkenjen 6,5 bar alá - tehát a féknek megvan a szükséges prioritása a gumiabroncs-nyomásszabályozó rendszerrel szemben. Az első illetve a hátsó tengely levegővezetéke egy teleszkópos csövön keresztül fut át a sárvédőn, egészen a forgó csatlakozóig. A teleszkópos csővel a kerékhez viszonyított oldalirányú távolság egyedileg állítható. A munkavezeték egy gyorscsatlakozóval van összekapcsolva a forgó csatlakozóval, így amikor nem használják, akkor könnyen lecsatlakoztatható és elhelyezhető a sárvédőre szerelt csatlakozójában. Az AIRBOX / drive 1 vezetékes technológiát egyszerűen és kényelmesen lehet működtetni a vezetőfülkében helyezett pneumatikus kezelő egység segítségével. A kezelő egység segítségével a 2 vagy 4 abroncsban - attól függöen, hogy csak a hátsó hídra vagy az első és a hátsó hídra is kiépítésre kerül a rendszer - egyszerre azonos nyomást tudunk beállítani.
Vezeték sérülés esetén a traktorral meg kell állni és a kerékszelepet kézzel el kell zárni.