Traktorhoz

PTG Airbox/drive 1 vezetékes rendszer

1 vezetékes rendszer minden traktorhoz. Gép abroncsonkénti nyomás beállítást tudjuk elvégezni menet közben, akár tengelyenként is, 0,1 bar-os lépcsőkben.

Ajánlatkérés

Menet közbeni nyomás szabályozás

PTG Airbox/drive 1 vezetékes rendszer-Traktorhoz

Az 1 vezetékes rendszer állandó nyomás alatt van, amíg a traktornak jár a motorja. Alap esetben a vezetőfülkéből megállás nélkül traktor első és hátsó hídjára szerelt alap kerekek nyomását azonos értékre tudjuk beállítani a kezelőegységen keresztül. Egyszeri megállással, a golyós szelepek elzárásával lehetőség nyílik első és hátsó hídra szerelt alap kerekek egymástól eltérő nyomásának beállítására is tengelyenként.

Traktorra felszerelt 1 vezetékes rendszer elemei

Traktorra szerelt 1 vezetékes rendszer jellemzői :

A forgó csatlakozó egy erre a célra kialakított tartó konzol segítségével a gép kerékcsavarjaival,a híd középvonalában kerül rögzítésre a rotort és az állórészt egymáshoz illesztve. Nagy átömlési keresztmetszetű munkavezeték vezet a forgó kerékcsatlakozótól a kerékszelepig. A felnibe egy golyós csapot szerelnek be, amelyet kézzel kell elzárni minden alkalommal, amikor a jármű parkol. A levegőellátást a jármű saját kompresszora és a légfékrendszer légtartálya biztosítja. A fék biztonsági szelepe, az úgynevezett túlfolyó szelep biztosítja, hogy a féktartályban a nyomás ne csökkenjen 6,5 bar alá - tehát a féknek megvan a szükséges prioritása a gumiabroncs-nyomásszabályozó rendszerrel szemben. Az első illetve a hátsó tengely levegővezetéke egy teleszkópos csövön keresztül fut át ​​a sárvédőn, egészen a forgó csatlakozóig. A teleszkópos csővel a kerékhez viszonyított oldalirányú távolság egyedileg állítható. A munkavezeték egy gyorscsatlakozóval van összekapcsolva a forgó csatlakozóval, így amikor nem használják, akkor könnyen lecsatlakoztatható és elhelyezhető a sárvédőre szerelt csatlakozójában. Az AIRBOX / drive 1 vezetékes technológiát egyszerűen és kényelmesen lehet működtetni a vezetőfülkében helyezett pneumatikus kezelő egység segítségével. A kezelő egység segítségével a 2 vagy 4 abroncsban - attól függöen, hogy csak a hátsó hídra vagy az első és a hátsó hídra is kiépítésre kerül a rendszer - egyszerre azonos nyomást tudunk beállítani.

Jellemzők
FONTOS : az 1 vezetékes rendszer állandó nyomás alatt van!

Vezeték sérülés esetén a traktorral meg kell állni és a kerékszelepet kézzel el kell zárni.

Videó indítása

Nyomás szabályozás animációs videó