• akár 20%-kal kevesebb gumiabroncs kopás
• akár 10%-kal alacsonyabb üzemanyag fogyasztás• akár 50%-kal kisebb nyom mélység
• akár 50%-kal kisebb nyom mélység• akár 100%-al magasabb mobilitás
Vontatott permetezőhöz
Két vezetékes, keréken kívül elvezetett rendszer
Ajánlatkérés
Vontatott permetezőhöz
A gumiabroncs nyomás szabályozó rendszer használata különösen hasznos a többnyire keskenyebb gumiabroncsokkal rendelkező permetezőgépeknél. A gumiabroncs felfekvő felületének növelésével jelentősen növelhető a viszonylag kis érintkezési felület, és jobban elosztható a gép nagy tömege. A gördülési ellenállás csökkentése mellett különösen a mély nyomsávok, azok káros talajtömörödésével jelentősen csökkenthetők.

A forgó átvezetést a gép kerékcsavarjaira a központi tengelyre koncentrikusan egy megfelelő tartókonzol segítségével rögzítik fel, így a forgórész és az állórész egymáshoz illesztéssel van rögzítve. Egy nagy keresztmetszetű munkavezeték és egy kis keresztmetszetű vezérlővezeték vezet a rotortól a forgó kerék- szelephez.

A kerékhez vezető levegővezetékek a sárvédőn lévő teleszkópos csövön keresztül a kerék közepéig vannak vezetve, amellyel a forgó kerék oldalirányú távolsága egyedileg állítható.

Digitális vezérlés: Az elektronikus doboz egy univerzális vezérlőegység, amely lehetővé teszi a felhasználó számára a traktor és az utánfutó gumiabroncs-felfújó rendszerének egyidejű működtetését. Lehetőséget ad arra is, hogy egy gombnyomással hozzáférjen az előre beállított légnyomásadatokhoz. Az aktiválás után a rendszer beállítja a gumiabroncs nyomását a kiválasztott gumiabroncsokban, mielőtt automatikusan kikapcsolna. A rendszer egy gombnyomással bármikor kikapcsolható.

• Az abroncsnyomás csökkentésével a szántóföldön az abroncs erősebb belapulása és közel 100%-kal nagyobb felfekvő felület növekedése érhető el • A talajnyomás ezáltal jelentősen csökken és a nyommélység akár 50%-kal is csökkenhet • A laposabb nyomvályúk a gyökérzet számára jobb átjárhatóságot biztosítanak, így ezeken a felületeken akár 6%-kal nagyobb termésátlag érhető el • A nagyobb felfekvő felületnek köszönhetően több profilborda kapaszkodik a talajba; a vonóerő akár 20%-kal, a területteljesítmény akár 10%-kal is növekedhet, egyidejűleg az üzemanyag fogyasztás 15%-kal való csökkenése is elérhető • Mindemellett a csökkentette abroncsnyomás jelentősen puhább, ember-, és gépkímélő közlekedést eredményez a szántóföldön (50%-kal kevesebb lengés) • Az elvégzett talajmunkát követően az abroncsok ismét gyorsan a közúti abroncsnyomásra fújathatók, így biztosítva a szükséges közlekedésbiztonságot. • A magasabb közúti abroncsnyomás ezen kívül az üzemanyag fogyasztást (-5%) és a gumikopást (-20%) is csökkenti *Forrás: LU Mitgliederinfo 2003, Dr. Weibach, Uni Kiel

Karbantartás mentes levegő vezeték átvezetések, nem kell kenni. Hosszú élettartamú forgócsatlakozók speciális tömítések használatával. Kikapcsoláskor nyomásmentes a vezetékrendszer. Kapcsolható kerékszelepek visszacsapás gátlóval (azaz nincsenek kézi működtetésű golyós csapok a felnikben) nyomás csökkenés vezeték szakadás esetén. Hosszú élettartamú forgó egységek (csak a nyomás beállítása alatt vannak nyomás alatt). Rendszer használatán kívül a levegő vezetékek leválaszthatók. Magasabb kezelői komfort a digitális vezérlő egység segítségével.
• akár 20%-kal kevesebb gumiabroncs kopás
• akár 10%-kal alacsonyabb üzemanyag fogyasztás• akár 50%-kal kisebb nyom mélység
• akár 50%-kal kisebb nyom mélység• akár 100%-al magasabb mobilitás