Megfelelő nyomás beállításával kisebb az abroncs gördülési ellenállása, ami alacsonyabb üzemanyag fogyasztást és kisebb gumiabroncs kopást eredményez és növekszik a jármű stabilitása.
Van lehetőség menet közben minimális belső abroncs nyomás változtatásra az útminőség kompenzálására.
A magasabb közúti abroncsnyomás ezen kívül az üzemanyag fogyasztást (-5%) és a gumikopást (-20%) is csökkenti.SZÁNTÓFÖLDÖN
Adott traktor motorteljesítménye és munkaművelethez igazított motor teljesítménnyel arányos üzemi tömege hogy minél nagyobb arányban tudjon hasznosulni, minél kisebb csúszással, ehhez megfelelő bordaszám és felfekvési felület szükséges.
Alacsony belső abroncs nyomás eredménye :Jelentős felfekvési felület növekedés – ezzel párhuzamosan jelentősen csökken a nyommélység, ami a vetett növénynek jobb életkörülményeket biztosít. Csökkenő kerékcsúszás!!!
Több profilborda kapaszkodik : a vonóerő akár 20%-kal, a területteljesítmény akár 10%-kal is növekedhet, egyidejűleg azüzemanyag fogyasztás 15%-kal való csökkenése is elérhető.
Ember és gépkímélőbb közlekedést jelent szántóföldön, mert a lengések száma nagy mértékben csökken (akár 50%-kal kevesebb lengés)Alacsonyabb gumiabroncs kopás.