Termékek   »   gumiabroncsnyomás szabályozás

Gumiabroncsnyomás szabályozás – PTG
 

 


Gumiabroncsnyomás szabályozás – PTG

A PTG német cég csaknem 30 éve fejleszt és gyárt rendszereket a mezőgazdasági járművek abroncsnyomásának gyors beállítására. Ebben a szegmensben a világ piacvezetői közé tartoznak és termékeit világszerte exportálják. A fő piacok Nyugat-Európa és Észak-Amerika. A PTG 2018 óta tagja a Michelin Csoportnak.
A modern gyártási módszerek, az állandó minőség-ellenőrzés, szabadalmak és a folyamatos továbbfejlesztések garantálják a maximális megbízhatóságot.
Ez tette a céget a világpiaci vezetőkké és a mezőgazdasági járművek preferált szállítójává.

Két nagy csoportba tudjuk sorolni a PTG termékeket :

1. ÁLLÓ HELYZETBEN VÉGZETT NYOMÁS SZABÁLYOZÁS

AIRBOOSTER plus
Kézzel történő, abroncsonkénti nyomásállítás.

AIRBOX/mobil plus
Félautómata, 2 abroncsnyomás egyszerre történő beállítás. A beállítás idejére a készletet magára lehet hagyni.

2. MENET KÖZBEN TÖRTÉNŐ NYOMÁS SZABÁLYOZÁS

RDS/AS 2L – Hátsó tengelycsonkkal szerelt traktorokhoz
Hátsó felnin belül, féltengely csonkra rögzített forgó csatlakozó

AIRBOX/drive 2L & AIRBOX/drive 1L – Traktorokhoz és vontatmányokhoz
Sárvédőn, kerék külső oldalán elvezetett levegő vezeték és forgócsatlakozó

RDS/GW 2L & RDS/GW 1L – Vontatmányokhoz
Központi levegőelvezetés a tengelyen keresztül, ideális megoldás fúrt, de nem hajtott tengelyekhez.

RDS/portal – Szecskázókhoz (portáltengellyel szerelt)
Központi levegőelvezetés a tengelyen keresztül

A rendszereket a pneumatikus vezérléssel, a digitális vezérléssel vagy az ISO-BUS vezérléssel működtetik.

Az összes olyan rendszert, amelynek levegő vezetéke a sárvédőnél, keréken kívül van elvezetve AIRBOX / drive-nak hívjuk. 1 és 2 vezetékes technológiában állnak rendelkezésre.

Azokat a rendszereket, amelyeknek a levegő vezetéke a tengely mentén, keréken belül egy forgócsatlakozóig van elvezetve, vagy pótkocsik esetében a tengelyen keresztül, RDS-nek nevezzük.

Választhatók különböző nagy teljesítményű levegőellátó rendszerek és egyedi megoldások mindenre, ami a gumiabroncs nyomásszabályozó rendszerekhez, a forgócsatlkaozókhoz, a rendszer vezérlésekhez stb… hozzákapcsolhatók és egészíti ki a PTG termékpalettáját.

2 FONTOS ALAPSZABÁLY VAN MŰVELT TERÜLETEN VÉGZETT MUNKÁK SORÁN :

1. Le a nedves szántóföldről, kerüljük a nedves talajon való közlekedést!

2. Ki a levegővel a gumiabroncsokból, csökkentse az abroncsnyomást a talajmunkák során!

MIÉRT FONTOS A GUIMABRONCS NYOMÁS ÁLLÍTÁSA TALAJON ÉS KÖZÚTON?

- Az abroncsnyomás csökkentésével a szántóföldön az abroncs erősebb belapulása és közel 100%-kal nagyobb felfekvő felület növekedése érhető el

- A talajnyomás ezáltal jelentősen csökken és a nyommélység akár 50%-kal is csökkenhet

- A laposabb nyomvályúk a gyökérzet számára jobb átjárhatóságot biztosítanak, így ezeken a felületeken akár 6%-kal nagyobb termésátlag érhető el

- A nagyobb felfekvő felületnek köszönhetően több profilborda kapaszkodik a talajba; a vonóerő akár 20%-kal, a területteljesítmény akár 10%-kal is növekedhet, egyidejűleg az üzemanyag fogyasztás 15%-kal való csökkenése is elérhető

- Mindemellett a csökkentette abroncsnyomás jelentősen puhább, ember-, és gépkímélő közlekedést eredményez a szántóföldön (50%-kal kevesebb lengés)

- Az elvégzett talajmunkát követően az abroncsok ismét gyorsan a közúti abroncsnyomásra fújathatók, így biztosítva a szükséges közlekedésbiztonságot.

- A magasabb közúti abroncsnyomás ezen kívül az üzemanyag fogyasztást (-5%) és a gumikopást (-20%) is csökkenti